top of page

REGULAMIN GABINETU REHADENTAL

Drodzy Pacjenci, 
zapraszam do zapoznania się z Regulaminem Gabinetu REHADENTAL. Rezerwując wizytę potwierdzają Państwo zapoznanie się z Regulaminem oraz akceptację jego postanowień.

§ 1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin gabinetu fizjoterapii REHADENTAL, zwany dalej „Regulaminem”, okreÅ›la zasady korzystania z usÅ‚ug fizjoterapeutycznych oraz kosmetycznych Å›wiadczonych w gabinecie fizjoterapeutycznym, ul. Å»wirki i Wigury 12 lok.13, 80-463 GdaÅ„sk, zwanego dalej „Gabinetem”.

  2. Klienci Gabinetu majÄ… obowiÄ…zek zapoznania siÄ™ z Regulaminem przed przystÄ…pieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego lub usÅ‚ugi fizjoterapeutycznej, zwanego dalej „Zabiegiem”.

  3. PrzystÄ…pienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowieÅ„ niniejszego Regulaminu. Każdy Klient ma obowiÄ…zek stosować siÄ™ wprost do jego postanowieÅ„ od momentu wyrażenia Å›wiadomej zgody na Zabieg aż do jego zakoÅ„czenia.

  4. Niniejszy regulamin nie jest regulaminem Å›wiadczenia usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… w rozumieniu ustawy o Å›wiadczeniu usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… i dotyczy wyÅ‚Ä…cznie usÅ‚ug Å›wiadczonych w placówkach stacjonarnych.

 

§ 2

Klienci

  1. Klientem Gabinetu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.

  2. Dopuszcza siÄ™ korzystanie z Zabiegów przez osoby niepeÅ‚noletnie, powyżej 12 roku życia, za wyraźnÄ… pisemnÄ… zgodÄ… opiekuna prawnego lub wyÅ‚Ä…cznego opiekuna, lub przedstawiciela ustawowego.
    Pracownik Gabinetu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.

 

§ 3

Świadczenie usług fizjoterapeutycznych i kosmetycznych

  1. Gabinet REHADENTAL oferuje usÅ‚ugi fizjoterapeutyczne z zakresu przywracania, poprawy i zachowania zdrowia, a także usÅ‚ugi kosmetyczne z zakresu kosmetyki biaÅ‚ej oraz możliwość zakupu bonów upominkowych. Aktualna oferta zamieszczana jest na stronie gabinetu rehadental.pl oraz fizjoterapiakurenda.booksy.com

  2. Przed przystÄ…pieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowiÄ… przeciwwskazaÅ„ do odbycia Zabiegu lub nie stwarzajÄ… ryzyka wystÄ…pienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceÅ„ pozabiegowych. W przypadku Å›wiadczeÅ„ leczniczych przeprowadzany jest wywiad medyczny.

  3. UdostÄ™pnienie danych osobowych przez Klientów na ankietach, kartach pacjenta, jest równoznaczne ze zgodÄ… na przetwarzanie danych przez Izabela Kurenda, z siedzibÄ… przy ul. Å»wirki i Wigury 12 lok.13,80-463 GdaÅ„sk, zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

  4. Klienci, przed rozpoczÄ™ciem Zabiegu, majÄ… obowiÄ…zek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwoÅ›ciach i przeciwwskazaniach, które mogÄ… wpÅ‚ynąć na przebieg Zabiegu, w szczególnoÅ›ci o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żóÅ‚taczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie poÅ‚ogowym, posiadanych protezach lub wkÅ‚adkach (np. domacicznych), przyjmowaniu leków zmniejszajÄ…cych krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciÄ…gÅ‚oÅ›ci tkanek ciaÅ‚a.

  5. Klient jest obowiązany do nieposiadania w czasie Zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności winny być przechowywane przez Klienta na jego odpowiedzialność.

  6. Klienci zobowiÄ…zani sÄ… do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.

  7. W razie wÄ…tpliwoÅ›ci w zakresie bezpieczeÅ„stwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.

  8. Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpÅ‚ywem alkoholu lub Å›rodków odurzajÄ…cych.

  9. Brak akceptacji regulaminu jest jednoznaczny z rezygnacją z usługi.

 

§ 4

Płatność

  1. Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi fizjoterapeutyczne i kosmetyczne.
    Cennik Zabiegów jest dostÄ™pny w Gabinecie oraz w Internecie pod adresem: rehadental.pl
    oraz fizjoterapiakurenda.booksy.com.

  2. Ceny zawarte w ofercie i na stronie internetowej mogÄ… ulec zmianie. Nie dotyczy to wczeÅ›niej zakupionych voucherów prezentowych. W przypadku zmiany cennika, klient bÄ™dzie informowany o tym przed wykonaniem zabiegu.

  3. Promocje nie łączą się z innymi promocjami i rabatami, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej w ofercie specjalnej.

  4. Czas trwania gabinetowych promocji oraz rodzaj zabiegów objÄ™tych promocjÄ… w danym okresie, okreÅ›lany jest przez gabinet REHADENTAL. Wszystkie powyższe informacje podane sÄ… każdorazowo w aktualnej promocji gabinetu.

  5. Vouchery prezentowe można zakupić tylko na wybrany zabieg okreÅ›lony na voucherze, w wyznaczonym czasie, na konkretnÄ… osobÄ™. Vouchery sÄ… produktem spersonalizowanym, który nie podlega zwrotom.
    Czas ważności vouchera to 6 miesięcy. W przypadku przekroczenia czasu ważności przysługuje klientowi możliwość przedłużenia czasu ważności vouchera o 1 miesiąc za dodatkową opłatą w wysokości 30zł.

  6. Zmiana terminu wizyty lub jej odwołanie z ważnym voucherem prezentowym możliwe jest na 24h przed wizytą w gabinecie bez jakichkolwiek konsekwencji.

  7. Jeżeli osoba dysponujÄ…ca voucherem prezentowym nie przyjdzie na umówionÄ… godzinÄ™ lub odwoÅ‚a rezerwacjÄ™ mniej niż 24 godziny przed planowanÄ… wizytÄ… REHADENTAL traktuje to jako usÅ‚ugÄ™ zrealizowanÄ… i nie przysÅ‚uguje w tym przypadku zwrot należnoÅ›ci za nieodbytÄ… wizytÄ™. Brak zwrotu należnoÅ›ci spowodowany jest koniecznoÅ›ciÄ… poniesienia przez gabinet kosztów należytego przygotowania miejsca wizyty Pacjenta oraz kosztów zwiÄ…zanych z pozostawaniem personelu medycznego (fizjoterapeuty) lub technika masażysty w gotowoÅ›ci do wykonywania Å›wiadczeÅ„ medycznych lub usÅ‚ugi masażu.

  8. Voucher podarunkowy jest wypisywany dla konkretnej osoby, na określoną kwotę lub na konkretnie wybrane zabiegi. Voucher można przekazać innej osobie wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach, np. choroba wykluczająca z udzielenia świadczenia zdrowotnego lub masażu.

  9. W przypadku zagubienia, utraty, zniszczenia vouchera REHADENTAL nie ponosi odpowiedzialności, ani nie przewiduje rekompensaty.

  10. REHADENTAL nie ponosi odpowiedzialności, ani nie przewiduje rekompensaty w przypadku braku akceptacji regulaminu gabinetu przez osobę obdarowaną voucherem.

  11. Vouchery po dacie ważności nie będą realizowane.

  12. Nie dopuszcza siÄ™ możliwoÅ›ci zwrotu gotówki za zakupione vouchery. Istnieje możliwość ich zamiany na inne usÅ‚ugi dostÄ™pne w salonie do wpÅ‚aconej/podanej kwoty.

  13. Zakup vouchera stanowi potwierdzenie, że klient akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.

  14. W Gabinecie udostÄ™pnia siÄ™ nastÄ™pujÄ…ce sposoby zapÅ‚aty: pÅ‚atność gotówkÄ… w kasie oraz pÅ‚atność kartÄ… pÅ‚atniczÄ… w terminalu.

  15. Gabinet zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi Å›wiadczone w Gabinecie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrÄ™bnymi zasadami, które zostanÄ… podane do publicznej wiadomoÅ›ci. Z tytuÅ‚u promocji Klientom, którzy ponieÅ›li peÅ‚nÄ… cenÄ™ Zabiegu nie przysÅ‚ugujÄ… żadne roszczenia.

 

§ 5

Rezerwacje

  1. Klient powinien uprzednio umówić osobiÅ›cie, telefonicznie lub poprzez booksy.com, znanylekarz.pl na termin wykonania Zabiegu w Gabinecie.

  2. Na zarezerwowane Zabiegi należy zgÅ‚osić siÄ™ punktualnie, najwczeÅ›niej na 5 minut przed umówionÄ… godzinÄ…. Gabinet zachowuje prawo do skrócenia czasu Zabiegu, w przypadku gdy Klient pojawi siÄ™ z opóźnieniem powyżej 5 minut. Za wykonany Zabieg należy siÄ™ cena w peÅ‚nej wysokoÅ›ci.

  3. W przypadku opóźnienia siÄ™ Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Gabinetu czas trwania wizyty nie zostanie skrócony.

  4. Gabinet zastrzega sobie prawo do odwoÅ‚ania terminu Zabiegu do 2 godzin przed jego zaplanowanym rozpoczÄ™ciem w przypadku sytuacji nagÅ‚ych, na które Pracownik nie ma wpÅ‚ywu – tzw. „siÅ‚a wyższa”.
    Gabinet jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu.

 

§ 6

Nieobecności i odwoływanie wizyt

  1. NieprzystÄ…pienie do Zabiegu w umówionym terminie lub odwoÅ‚anie terminu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczÄ™ciem, uprawnia Gabinet do naliczenia bezzwrotnej opÅ‚aty w wysokoÅ›ci 50% wartoÅ›ci umówionych usÅ‚ug.

  2. W przypadku nieobecnoÅ›ci na wizycie w przeszÅ‚oÅ›ci i nieuregulowania 50% wartoÅ›ci usÅ‚ug (np. poprzez przelew internetowy), w przypadku umówienia siÄ™ ponownie na wizytÄ™, Klient zobligowany jest do uregulowania opÅ‚aty za nieodbytÄ… wizytÄ™ oraz opÅ‚atÄ™ za dokonanÄ… wizytÄ™ po zakoÅ„czonej wizycie podczas fiskalizacji transakcji.

  3. W przypadku spóźnienia Klienta na wizytÄ™, niezależnie od czasu opóźnienia, za Zabieg przysÅ‚ugiwać bÄ™dzie 100% odpÅ‚atność za Zabieg.

  4. Opłata za Zabieg nigdy nie jest pobierana przed wizytą. Opłata jest pobierana gdy usługa zostanie wykonana.

 

§ 7

Reklamacje

  1. Klient ma prawo do zÅ‚ożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów, w terminie 3 dni od jego wykonania lub wystÄ…pienia niepożądanych efektów Zabiegu. Do zgÅ‚oszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Gabinecie w dowolnej formie.

  2. Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Gabinecie.

  3. Wszystkie reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia.

  4. W przypadku uznania reklamacji Gabinet nie dokonuje zwrotu ceny za wykonaną usługę. Gabinet może zaproponować korektę Zabiegu lub wykonanie go przez innego Pracownika w ramach zadośćuczynienia.

  5. W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.

  6. W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę. Ma prawo do złożenia reklamacji po opłaceniu Zabiegu.

 

§ 8

Pozostałe postanowienia

  1. Na terenie caÅ‚ego Gabinetu obowiÄ…zuje caÅ‚kowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, oraz innego rodzaju używek i Å›rodków odurzajÄ…cych. Jak również obowiÄ…zuje caÅ‚kowity zakaz spożywania wÅ‚asnych napojów alkoholowych.

  2. W przypadku pojawienia siÄ™ klienta pod wpÅ‚ywem alkoholu i/lub innych Å›rodków odurzajÄ…cych pracownicy REHADENTAL nie wykonajÄ… umówionego Zabiegu. Osoby takie oraz osoby zachowujÄ…ce siÄ™ niekulturalnie zostanÄ… wyproszone z Gabinetu.

  3. Zabrania siÄ™ wprowadzania zwierzÄ…t na teren Gabinetu.

  4. Wszystkie osoby znajdujÄ…ce siÄ™ na terenie REHADENTAL zobowiÄ…zane sÄ… do przestrzegania niniejszego regulaminu i stosowania  siÄ™ do sugestii pracowników.

 

§ 9

Postanowienia końcowe

  1. Każdy Klient ma prawo wglÄ…du do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powoÅ‚uje siÄ™ Gabinet lub Pracownicy.

  2. Gabinet zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Nowe postanowienia sÄ… wiążące od momentu ich opublikowania w Gabinecie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianÄ… stosuje siÄ™ postanowienia dotychczasowe.

  3. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług fizjoterapeutycznych oraz kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.

  4. Niniejszy regulamin obowiązuje od 2 lutego 2023r. do odwołania.

Dane kontaktowe:

tel.: +48 886 425 969 (Zaspa)

fizjoterapia.kurenda@gmail.com

tel.: +48 722 254 141 (Orunia Górna)

rehadental.gd@gmail.com

rehabilitacja szczękowa gdańsk

Adres:

Gdańsk Zaspa
ul. Å»wirki i Wigury 12 lok.13 

80-463 Gdańsk

GdaÅ„sk Orunia Górna

ul. Sosnkowskiego 7U/1
80-041 Gdańsk

  • alt.text.label.Instagram
  • alt.text.label.Facebook

Godziny otwarcia:

Zaspa
Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 18:00
Sobota 9:00 - 14:00

Orunia Górna

Poniedziałek - Piątek 10:00 - 18:00

Sobota 9:00 - 14:00

Copyright © 2025 REHADENTAL Izabela Kurenda.  

fizjoterapia stomatologiczna masaż KOBIDO masaż relaksacyjny masaż leczniczy rehabilitacja stawów skroniowo-żuchwowych

bottom of page