
REGULAMIN GABINETU REHADENTAL
Drodzy Pacjenci,
zapraszam do zapoznania się z Regulaminem Gabinetu REHADENTAL. Rezerwując wizytę potwierdzają Państwo zapoznanie się z Regulaminem oraz akceptację jego postanowień.
§ 1
Postanowienia ogólne
-
Niniejszy regulamin gabinetu fizjoterapii REHADENTAL, zwany dalej „Regulaminem”, okreÅ›la zasady korzystania z usÅ‚ug fizjoterapeutycznych oraz kosmetycznych Å›wiadczonych w gabinecie fizjoterapeutycznym, ul. Å»wirki i Wigury 12 lok.13, 80-463 GdaÅ„sk, zwanego dalej „Gabinetem”.
-
Klienci Gabinetu majÄ… obowiÄ…zek zapoznania siÄ™ z Regulaminem przed przystÄ…pieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego lub usÅ‚ugi fizjoterapeutycznej, zwanego dalej „Zabiegiem”.
-
PrzystÄ…pienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowieÅ„ niniejszego Regulaminu. Każdy Klient ma obowiÄ…zek stosować siÄ™ wprost do jego postanowieÅ„ od momentu wyrażenia Å›wiadomej zgody na Zabieg aż do jego zakoÅ„czenia.
-
Niniejszy regulamin nie jest regulaminem Å›wiadczenia usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… w rozumieniu ustawy o Å›wiadczeniu usÅ‚ug drogÄ… elektronicznÄ… i dotyczy wyÅ‚Ä…cznie usÅ‚ug Å›wiadczonych w placówkach stacjonarnych.
§ 2
Klienci
-
Klientem Gabinetu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
-
Dopuszcza siÄ™ korzystanie z Zabiegów przez osoby niepeÅ‚noletnie, powyżej 12 roku życia, za wyraźnÄ… pisemnÄ… zgodÄ… opiekuna prawnego lub wyÅ‚Ä…cznego opiekuna, lub przedstawiciela ustawowego.
Pracownik Gabinetu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.
§ 3
Świadczenie usług fizjoterapeutycznych i kosmetycznych
-
Gabinet REHADENTAL oferuje usÅ‚ugi fizjoterapeutyczne z zakresu przywracania, poprawy i zachowania zdrowia, a także usÅ‚ugi kosmetyczne z zakresu kosmetyki biaÅ‚ej oraz możliwość zakupu bonów upominkowych. Aktualna oferta zamieszczana jest na stronie gabinetu rehadental.pl oraz fizjoterapiakurenda.booksy.com
-
Przed przystÄ…pieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowiÄ… przeciwwskazaÅ„ do odbycia Zabiegu lub nie stwarzajÄ… ryzyka wystÄ…pienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceÅ„ pozabiegowych. W przypadku Å›wiadczeÅ„ leczniczych przeprowadzany jest wywiad medyczny.
-
UdostÄ™pnienie danych osobowych przez Klientów na ankietach, kartach pacjenta, jest równoznaczne ze zgodÄ… na przetwarzanie danych przez Izabela Kurenda, z siedzibÄ… przy ul. Å»wirki i Wigury 12 lok.13,80-463 GdaÅ„sk, zgodnie z ustawÄ… z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
-
Klienci, przed rozpoczÄ™ciem Zabiegu, majÄ… obowiÄ…zek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwoÅ›ciach i przeciwwskazaniach, które mogÄ… wpÅ‚ynąć na przebieg Zabiegu, w szczególnoÅ›ci o: chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żóÅ‚taczce i innych chorobach zakaźnych, ciąży lub okresie poÅ‚ogowym, posiadanych protezach lub wkÅ‚adkach (np. domacicznych), przyjmowaniu leków zmniejszajÄ…cych krzepliwość krwi oraz niestandardowych reakcjach na widok krwi lub przerwanej ciÄ…gÅ‚oÅ›ci tkanek ciaÅ‚a.
-
Klient jest obowiązany do nieposiadania w czasie Zabiegu jakiejkolwiek biżuterii. Wszelkie kosztowności winny być przechowywane przez Klienta na jego odpowiedzialność.
-
Klienci zobowiÄ…zani sÄ… do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu.
-
W razie wÄ…tpliwoÅ›ci w zakresie bezpieczeÅ„stwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.
-
Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy stwierdzi pozostawanie Klienta pod wpÅ‚ywem alkoholu lub Å›rodków odurzajÄ…cych.
-
Brak akceptacji regulaminu jest jednoznaczny z rezygnacją z usługi.
§ 4
Płatność
-
Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi fizjoterapeutyczne i kosmetyczne.
Cennik Zabiegów jest dostÄ™pny w Gabinecie oraz w Internecie pod adresem: rehadental.pl
oraz fizjoterapiakurenda.booksy.com. -
Ceny zawarte w ofercie i na stronie internetowej mogÄ… ulec zmianie. Nie dotyczy to wczeÅ›niej zakupionych voucherów prezentowych. W przypadku zmiany cennika, klient bÄ™dzie informowany o tym przed wykonaniem zabiegu.
-
Promocje nie łączą się z innymi promocjami i rabatami, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej w ofercie specjalnej.
-
Czas trwania gabinetowych promocji oraz rodzaj zabiegów objÄ™tych promocjÄ… w danym okresie, okreÅ›lany jest przez gabinet REHADENTAL. Wszystkie powyższe informacje podane sÄ… każdorazowo w aktualnej promocji gabinetu.
-
Vouchery prezentowe można zakupić tylko na wybrany zabieg okreÅ›lony na voucherze, w wyznaczonym czasie, na konkretnÄ… osobÄ™. Vouchery sÄ… produktem spersonalizowanym, który nie podlega zwrotom.
Czas ważności vouchera to 6 miesięcy. W przypadku przekroczenia czasu ważności przysługuje klientowi możliwość przedłużenia czasu ważności vouchera o 1 miesiąc za dodatkową opłatą w wysokości 30zł. -
Zmiana terminu wizyty lub jej odwołanie z ważnym voucherem prezentowym możliwe jest na 24h przed wizytą w gabinecie bez jakichkolwiek konsekwencji.
-
Jeżeli osoba dysponujÄ…ca voucherem prezentowym nie przyjdzie na umówionÄ… godzinÄ™ lub odwoÅ‚a rezerwacjÄ™ mniej niż 24 godziny przed planowanÄ… wizytÄ… REHADENTAL traktuje to jako usÅ‚ugÄ™ zrealizowanÄ… i nie przysÅ‚uguje w tym przypadku zwrot należnoÅ›ci za nieodbytÄ… wizytÄ™. Brak zwrotu należnoÅ›ci spowodowany jest koniecznoÅ›ciÄ… poniesienia przez gabinet kosztów należytego przygotowania miejsca wizyty Pacjenta oraz kosztów zwiÄ…zanych z pozostawaniem personelu medycznego (fizjoterapeuty) lub technika masażysty w gotowoÅ›ci do wykonywania Å›wiadczeÅ„ medycznych lub usÅ‚ugi masażu.
-
Voucher podarunkowy jest wypisywany dla konkretnej osoby, na określoną kwotę lub na konkretnie wybrane zabiegi. Voucher można przekazać innej osobie wyłącznie w wyjątkowych sytuacjach, np. choroba wykluczająca z udzielenia świadczenia zdrowotnego lub masażu.
-
W przypadku zagubienia, utraty, zniszczenia vouchera REHADENTAL nie ponosi odpowiedzialności, ani nie przewiduje rekompensaty.
-
REHADENTAL nie ponosi odpowiedzialności, ani nie przewiduje rekompensaty w przypadku braku akceptacji regulaminu gabinetu przez osobę obdarowaną voucherem.
-
Vouchery po dacie ważności nie będą realizowane.
-
Nie dopuszcza siÄ™ możliwoÅ›ci zwrotu gotówki za zakupione vouchery. Istnieje możliwość ich zamiany na inne usÅ‚ugi dostÄ™pne w salonie do wpÅ‚aconej/podanej kwoty.
-
Zakup vouchera stanowi potwierdzenie, że klient akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.
-
W Gabinecie udostÄ™pnia siÄ™ nastÄ™pujÄ…ce sposoby zapÅ‚aty: pÅ‚atność gotówkÄ… w kasie oraz pÅ‚atność kartÄ… pÅ‚atniczÄ… w terminalu.
-
Gabinet zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi Å›wiadczone w Gabinecie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrÄ™bnymi zasadami, które zostanÄ… podane do publicznej wiadomoÅ›ci. Z tytuÅ‚u promocji Klientom, którzy ponieÅ›li peÅ‚nÄ… cenÄ™ Zabiegu nie przysÅ‚ugujÄ… żadne roszczenia.
§ 5
Rezerwacje
-
Klient powinien uprzednio umówić osobiÅ›cie, telefonicznie lub poprzez booksy.com, znanylekarz.pl na termin wykonania Zabiegu w Gabinecie.
-
Na zarezerwowane Zabiegi należy zgÅ‚osić siÄ™ punktualnie, najwczeÅ›niej na 5 minut przed umówionÄ… godzinÄ…. Gabinet zachowuje prawo do skrócenia czasu Zabiegu, w przypadku gdy Klient pojawi siÄ™ z opóźnieniem powyżej 5 minut. Za wykonany Zabieg należy siÄ™ cena w peÅ‚nej wysokoÅ›ci.
-
W przypadku opóźnienia siÄ™ Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Gabinetu czas trwania wizyty nie zostanie skrócony.
-
Gabinet zastrzega sobie prawo do odwoÅ‚ania terminu Zabiegu do 2 godzin przed jego zaplanowanym rozpoczÄ™ciem w przypadku sytuacji nagÅ‚ych, na które Pracownik nie ma wpÅ‚ywu – tzw. „siÅ‚a wyższa”.
Gabinet jednocześnie uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu.
§ 6
Nieobecności i odwoływanie wizyt
-
NieprzystÄ…pienie do Zabiegu w umówionym terminie lub odwoÅ‚anie terminu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczÄ™ciem, uprawnia Gabinet do naliczenia bezzwrotnej opÅ‚aty w wysokoÅ›ci 50% wartoÅ›ci umówionych usÅ‚ug.
-
W przypadku nieobecnoÅ›ci na wizycie w przeszÅ‚oÅ›ci i nieuregulowania 50% wartoÅ›ci usÅ‚ug (np. poprzez przelew internetowy), w przypadku umówienia siÄ™ ponownie na wizytÄ™, Klient zobligowany jest do uregulowania opÅ‚aty za nieodbytÄ… wizytÄ™ oraz opÅ‚atÄ™ za dokonanÄ… wizytÄ™ po zakoÅ„czonej wizycie podczas fiskalizacji transakcji.
-
W przypadku spóźnienia Klienta na wizytÄ™, niezależnie od czasu opóźnienia, za Zabieg przysÅ‚ugiwać bÄ™dzie 100% odpÅ‚atność za Zabieg.
-
Opłata za Zabieg nigdy nie jest pobierana przed wizytą. Opłata jest pobierana gdy usługa zostanie wykonana.
§ 7
Reklamacje
-
Klient ma prawo do zÅ‚ożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów, w terminie 3 dni od jego wykonania lub wystÄ…pienia niepożądanych efektów Zabiegu. Do zgÅ‚oszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Gabinecie w dowolnej formie.
-
Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Gabinecie.
-
Wszystkie reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia.
-
W przypadku uznania reklamacji Gabinet nie dokonuje zwrotu ceny za wykonaną usługę. Gabinet może zaproponować korektę Zabiegu lub wykonanie go przez innego Pracownika w ramach zadośćuczynienia.
-
W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
-
W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę. Ma prawo do złożenia reklamacji po opłaceniu Zabiegu.
§ 8
Pozostałe postanowienia
-
Na terenie caÅ‚ego Gabinetu obowiÄ…zuje caÅ‚kowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, oraz innego rodzaju używek i Å›rodków odurzajÄ…cych. Jak również obowiÄ…zuje caÅ‚kowity zakaz spożywania wÅ‚asnych napojów alkoholowych.
-
W przypadku pojawienia siÄ™ klienta pod wpÅ‚ywem alkoholu i/lub innych Å›rodków odurzajÄ…cych pracownicy REHADENTAL nie wykonajÄ… umówionego Zabiegu. Osoby takie oraz osoby zachowujÄ…ce siÄ™ niekulturalnie zostanÄ… wyproszone z Gabinetu.
-
Zabrania siÄ™ wprowadzania zwierzÄ…t na teren Gabinetu.
-
Wszystkie osoby znajdujÄ…ce siÄ™ na terenie REHADENTAL zobowiÄ…zane sÄ… do przestrzegania niniejszego regulaminu i stosowania siÄ™ do sugestii pracowników.
§ 9
Postanowienia końcowe
-
Każdy Klient ma prawo wglÄ…du do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powoÅ‚uje siÄ™ Gabinet lub Pracownicy.
-
Gabinet zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Nowe postanowienia sÄ… wiążące od momentu ich opublikowania w Gabinecie. Do rezerwacji i Zabiegów wykonanych przed zmianÄ… stosuje siÄ™ postanowienia dotychczasowe.
-
Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług fizjoterapeutycznych oraz kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
-
Niniejszy regulamin obowiązuje od 2 lutego 2023r. do odwołania.